Translate

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Η ημέρα φεύγει, και η νύχτα επίσης...

Αυτό δεν είναι ένα συνηθισμένο μπλογκ από ότι έχετε καταλάβει.

Δέν έχει χώρο για εφήμερες αηδίες και ψέμματα ώστε να κονομήσω κάνα φραγκάκι από τις διαφημίσεις -ποιές διαφημίσεις;

Είναι απλά μια αποτύπωση προσωπικών επιλογών μέσα από τη βιβλιοθήκη μου ή πραγμάτων που ΕΓΩ θεωρώ σημαντικά μέχρι να αποφασίσω να ασχοληθώ πιο σοβαρά και να αρχίσω να ανεβάζω παπάδες -με τη καλή έννοια.


Δεν υπόσχομαι τίποτα, δεν παίρνω κανέναν στο λαιμό μου, και φυσικά ΔΕΝ περιμένω και απαντήσεις, μιας ΚΑΙ το ίντερνετ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα συνοθύλεμμα ανθρώπων με διαφορετικά επίπεδα νόησης αλλά και αντιληπτικής ικανότητας.

Σαν αναρχοατομικιστής (sic) προτιμώ να μιλάνε οι άλλοι για μένα και αρκετές φορές δεν έχουν ΙΔΕΑ τί λένε.

Οι δράσεις όμως και ο χρόνος θα δείξει αν έχω δίκιο καλά μου πρόβατα, και εντελώς φιλικά σας θυμίζω:

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ... >&-Δ

Εις το επανιδείν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου